Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika |
Autor: |
Lorenz, Patrik
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tématem mé diplomové práce je marketingová podpora prodeje franšízových prodejen společnosti Vodafone Czech Republic. V teoretické části se proto podívám na definici marketingové komunikace a všech jejích sloţek, popíšu lokální marketing a představím d?vody pro franšízing, jeho výhody a omezení. V praktické části se pak zaměřím na spo-lečnost Vodafone Czech Republic, její postavení na trhu mobilních operátor? a její prodej-ní síť. Podívám se především na marketingovou podporu prodeje ze strany franšízant? a zp?sob jak se Vodafone k těmto aktivitám staví. Jaký má vliv na značku, jak je franšízová marketingová komunikace podporovaná nebo limitovaná ze strany Vodafonu a jak zde funguje tzv. Lokální marketing. Cílem je pak v projektové části na základě závěr? z prak-tické části navrhnout společnosti Vodafone nástroje, které pomohou ověřit úspěšnost pro-jektu Lokálního marketingu a identifikují změny, které je potřeba v tomto projektu udělat pro zajištění jednotné komunikace značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23967
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32503
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet