Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. |
Autor: |
Bartková, Hana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace s firemními zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. Ta se zaměřuje na zakázkovou výrobu technických štítků. Projekt je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická se přitom zaměřuje na popsání komunikace obecně, osobní a neosobní formy, marketingovou komunikaci, její strategii, marketingovou komunikaci na průmyslovém trhu, který je porovnán se spotřebitelským trhem, a zmiňovány jsou také nové trendy marketingové komunikace. Praktická část naopak rekapituluje historický vývoj podniku, představení společnosti, analyzuje marketingové komunikační kanály a nástroje, které využívá při získávání a komunikaci se zákazníky. Mimo toho rozebírá SWOT analýzu, využívanou marketingovou komunikaci firmy i konkurence. Pomocí výzkumné metody mystery shopping byl proveden fiktivní nákup u konkurence s cílem odstranit mezery v propagaci firmy. Závěrem byla zhodnocena marketingová komunikace a schopnost firmy v této problematice obstát. Projektová část se zabývá návrhy akčních plánů v rámci nástrojů marketingové komunikace, které by měly vést k přilákání většího počtu zákazníků a zvýšit tržby. Projekt je v závěrečné části podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23975
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
29663
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet