Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013 |
Autor: |
Kaňoková, Kristýna
|
Vedoucí: |
Tučková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce prezentuje projekt přípravy a realizace Mezinárodní konference marke-tingu a propagace v cestovním ruchu ? AdCamp 2013. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na vymezení základních pojmů z oblasti kongresového cestovního ruchu, heritage turismu a následně se zabývá popisem jednotlivých analytických metod užitých v práci. Analytická část, jejíž závěry byly podkladem pro zpracování návrhu výstupního projektu, se zaměřuje na vyhodnocení předchozích ročníků mezinárodní konference AdCamp dle stanovených kritérií. Součástí jsou rovněž analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, související s jednotlivými ročníky konference. Projektová část diplo-mové práce se zabývá zpracováním programového a organizačního konceptu mezinárodní konference AdCamp 2013. Výstupní projekt je posléze podroben rizikové a ekonomické analýze. V závěru práce je zhodnocen reálný průběh konference. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23988
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
29925
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet