Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft |
Autor: |
Krasňák, Jakub
|
Vedoucí: |
Sedlačík, Jiří
|
Abstrakt:
|
Velmi důležitou součástí téměř kaţdé firmy je komunikace. Rozhodl jsem se analyzovat PR komunikaci společnosti Česká zbrojovka a.s., která používá v této oblasti širokou škálu aktivit. Teoretická část práce bude věnována k definování základních principů z oblasti Public relations a jejich integraci v marketingové komunikaci. Součástí teoretické části bude také objasnění jednotlivých druhů PR aktivit a jejich nástrojů. Praktickou část naplňuje analýza vybraných PR aktivit podniku, které se dají využít pro komunikaci s hráči airsoftu. Dále je kladen důraz na segment airsoft a na vhodné komunikační kanály pro tyto zákazníky. Konkrétní návrhy na zlepšení nalezneme v závěru práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23996
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32675
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet