Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o. |
Autor: |
Bartošová, Eva
|
Vedoucí: |
Vaněk, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu, novodobému způsobu prodeje a propagace. Teoretická část se zabývá podstatou Internetu a popisuje jednotlivé prvky, nástroje a prostředí marketingového komunikačního mixu. Důraz je kladen především na PPC, SEO reklamu a Affiliate partnerský systém, který je nepostradatelnou součástí B2B komunikace. Analytická část se věnuje SWOT analýze internetového marketingu firmy Deokork, s.r.o. a systému Google Analytics, který hodnotí efektivitu vynaloženého úsilí na Internetu. Na základě těchto rozborů je vyhodnocen současný stav internetového marketingu a jsou navrženy vhodná doporučení pro zefektivnění a optimalizaci činnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24004
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32639
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet