Projekt marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
Autor: |
Němčík, Tomáš
|
Vedoucí: |
Sasínková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá marketingovou komunikací Fakulty managementu a ekonomiky Univerzi-ty Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické rovině charakterizuje používanou terminologii a formuluje obecné základy marketingové komunikace, v praktické části analyzuje současný stav a projektuje jeho zlepšení či zefektivněné. Výsledné návrhy, vycházející z teoretické a analytické části, jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24007
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29623
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet