Marketingový plán firmy Alupressing-slévárna, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy Alupressing-slévárna, s.r.o. |
Autor: |
Pernicová, Denisa
|
Vedoucí: |
Nečas, Ladislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je soustředěna na marketingový plán firmy Alupressing-slévarna, s.r.o. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Obsahem praktické části je nejen definovat současné marketingové cíle a strategie dané firmy, ale i zjistit, jak se firma vyvíjela od jejího založení za dané firemní politiky. S marketingovým plánem bude spojen i mezinárodní obchod, který chce firma rozvinout a znásobit tak portfolio zákazníků v B2B trhu, a to zejména na trhu německém. Část teoretická obsahuje informace z prostudované literatury, které se týkají předmětu bakalářské práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24008
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
32679
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet