Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
Autor: Grünwald, Filip
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti motivace zaměstnanců, druhy motivace a zaměřuje se také na moderní trendy z oblasti motivace zaměstnanců. V závěru teoretické části jsou stanoveny výzkumné hypotézy a teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části je nejdříve představena společnost Komerční banka, a.s., spolu se svým call centrem ve Zlíně. Následně je provedena analýza stávající úrovně motivace a zjištění názorů či postojů ze strany zaměstnanců call centra. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt zaměřený na zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24018
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29602


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
grünwald_2013_dp.pdf 5.178Mb PDF Zobrazit/otevřít
grünwald_2013_vp.doc 265Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
grünwald_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet