Sex a erotika v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sex a erotika v reklamě |
Autor: |
Bártová, Klára
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší základní fakta týkající se reklamy, její historie, vnímání reklamy jako takové, základní informace z právního hlediska a etiky. Praktická část se zabývá analýzou dat z mého vlastního dotazníkového šetření. Součástí praktického bloku je i analýza vybraných reklamních kampaní. V projektové části naleznete kampaně, které byly velmi úspěšné nebo naopak nebyly veřejností dobře přijaty a snažím se tam najít pomyslnou mez, která je pro společnost únosná. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24029
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
26378
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet