Sex a erotika v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sex a erotika v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sex a erotika v reklamě
Autor: Bártová, Klára
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší základní fakta týkající se reklamy, její historie, vnímání reklamy jako takové, základní informace z právního hlediska a etiky. Praktická část se zabývá analýzou dat z mého vlastního dotazníkového šetření. Součástí praktického bloku je i analýza vybraných reklamních kampaní. V projektové části naleznete kampaně, které byly velmi úspěšné nebo naopak nebyly veřejností dobře přijaty a snažím se tam najít pomyslnou mez, která je pro společnost únosná.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24029
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 26378


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bártová_2013_dp.pdf 2.215Mb PDF Zobrazit/otevřít
bártová_2013_vp.pdf 66.17Kb PDF Zobrazit/otevřít
bártová_2013_op.pdf 65.28Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet