Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh |
Autor: |
Pšenicová, Eva
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce reaguje na konkrétní situaci současné marketingové komunikace ve zlín-ské firmě TECHNODAT Develop s.r.o.; zaměřuje se na komunikaci produktu CARAT ? software pro komplexní zpracování návrhů interiérů. V teoretické části práce je pozornost soustředěna na klíčové pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak na marketing služeb a strategický marketing. Praktická část se zaměřuje jak na produkt samotný, jeho poskytovatele nebo identifikaci cílové skupiny, především však na zmapo-vání doposud užívaných nástrojů marketingové komunikace a jejich efektivitu. Jsou vzne-seny výzkumné otázky, k jejichž verifikaci praktická část práce směřuje. Prostřednictvím podrobné analýzy konkurenčních produktů se snaží objevit protivníkova slabá místa a vyu-žít tak nalezenou konkurenční výhodu ve svůj prospěch. Součástí praktické části práce je plnohodnotný výzkum, jehož výstupy jsou základem pro navrhovaná řešení moderní mar-ketingové komunikace, uvedená v projektové části diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24061
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32513
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet