Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh
Autor: Pšenicová, Eva
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce reaguje na konkrétní situaci současné marketingové komunikace ve zlín-ské firmě TECHNODAT Develop s.r.o.; zaměřuje se na komunikaci produktu CARAT ? software pro komplexní zpracování návrhů interiérů. V teoretické části práce je pozornost soustředěna na klíčové pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak na marketing služeb a strategický marketing. Praktická část se zaměřuje jak na produkt samotný, jeho poskytovatele nebo identifikaci cílové skupiny, především však na zmapo-vání doposud užívaných nástrojů marketingové komunikace a jejich efektivitu. Jsou vzne-seny výzkumné otázky, k jejichž verifikaci praktická část práce směřuje. Prostřednictvím podrobné analýzy konkurenčních produktů se snaží objevit protivníkova slabá místa a vyu-žít tak nalezenou konkurenční výhodu ve svůj prospěch. Součástí praktické části práce je plnohodnotný výzkum, jehož výstupy jsou základem pro navrhovaná řešení moderní mar-ketingové komunikace, uvedená v projektové části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24061
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32513


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pšenicová_2013_dp.pdf 1.538Mb PDF Zobrazit/otevřít
pšenicová_2013_vp.pdf 212.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
pšenicová_2013_op.pdf 56.62Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet