Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Autor: Jankovcová, Andrea
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Podstatou diplomovej práce je spracovať integrovaný komunikačný plán pre spoločnosť Autoškola Euromiko s.r.o. Autoškola sídli v Trenčíne a jej hlavnou činnosťou je poskyto-vanie kurzov pre získanie vodičského oprávnenia typu A a B. Diplomová práca je rozdelená na teoretickú, analytickú a projektovú časť. Teoretická časť sa venuje vysvetleniu pojmov integrovanej marketingovej komunikácie. Analytická časť je zameraná na analýzu doterajšej komunikácie Autoškoly a na rozbor vonkajšieho a vnútorného prostredia firmy. V praktickej časti je návrh integrovaného marketingového plánu na obdobie Jún ? Október 2013. Tento návrh obsahuje tiež časový harmonogram, rozpočet a vyhodnotenie efektivity jednotlivých komunikačných nástrojov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24091
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32445


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jankovcová_2013_dp.pdf 886.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
jankovcová_2013_vp.pdf 54.43Kb PDF Zobrazit/otevřít
jankovcová_2013_op.pdf 216.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet