Design jako součást marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Design jako součást marketingové komunikace |
Autor: |
Gregorová, Dagmar
|
Vedoucí: |
Škarka, Pavel
|
Abstrakt:
|
Autorka předává své dosavadní zkušenosti s novými trendy v oblasti designu a marketingové komunikace. Mnohostrannost, složitost a vzájemná interakce těchto činitelů si vyžaduje ucelený systémový přístup. Předmětem řešení bakalářské práce na téma "Design jako součást marketingové komunikace", zpracované pro firmu McGREGOR a její módní produktovou značku DAGMAR G., je řízení a ovlivňování dynamické struktury představované právě proměnlivými vazbami mezi designem a marketingovou komunikací. Požadavek na řešení celého systému a v něm působících interakcí je zvláště důležitý proto, že nesystémovým, mechanistickým přístupem by se tyto důležité vazby logicky rušily . |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2412
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav produktového designu |
Studijní obor:
|
Multimedia a design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
5454
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet