Projekt marketingového řízení Hotelu LUX v Banské Bystrici
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového řízení Hotelu LUX v Banské Bystrici |
Autor: |
Eröšová, Dana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovým riadením a využitím marketingového mixu v hoteli LUX v Banskej Bystrici. Na základe poznatkov z teoretickej časti sa zaoberá analýzou jednotlivých častí marketingového mixu. Pomocou SWOT analýzy, Porterovho modelu piatich konkurenčných síl a prieskumu konkurencie v lokalite, boli zistené dôležité informácie, ktoré prispeli k novým návrhom a doporučeniam pre firmu. Bol navrhnutý pro-jekt vychádzajúci zo SWOT analýzy, marketingových prieskumov s cieľom efektívnejšie využívať marketingový mix vo firme a vyhodnotenie prínosov projektu z hľadiska jeho praktickej realizovateľnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2419
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
6364
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet