Projekt marketingového řízení Hotelu LUX v Banské Bystrici

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení Hotelu LUX v Banské Bystrici

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení Hotelu LUX v Banské Bystrici
Autor: Eröšová, Dana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovým riadením a využitím marketingového mixu v hoteli LUX v Banskej Bystrici. Na základe poznatkov z teoretickej časti sa zaoberá analýzou jednotlivých častí marketingového mixu. Pomocou SWOT analýzy, Porterovho modelu piatich konkurenčných síl a prieskumu konkurencie v lokalite, boli zistené dôležité informácie, ktoré prispeli k novým návrhom a doporučeniam pre firmu. Bol navrhnutý pro-jekt vychádzajúci zo SWOT analýzy, marketingových prieskumov s cieľom efektívnejšie využívať marketingový mix vo firme a vyhodnotenie prínosov projektu z hľadiska jeho praktickej realizovateľnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2419
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 6364


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
eröšová_2007_dp.pdf 715.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
eröšová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
eröšová_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet