Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch |
Autor: |
Daněk, Jan
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické. Teoretickou část tvoří literární rešerše na cestovní ruch a marketing cestovního ruchu. V praktické části je nejprve představeno vybrané území s možnostmi cestovního ruchu, na které je následně provedena analýza marketingové komunikace v té oblasti. Zde jsou popsány jednotlivé formy marketingové komunikace. Analytická část je uzavřená vytvořenou PESTLE a SWOT analýzou. Posledním bodem praktické části jsou doporučení na zlepšení marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24237
|
Datum:
|
2013-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
30127
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet