Analýza zákazníků a způsobů komunikace v informační kanceláři "Blanka"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza zákazníků a způsobů komunikace v informační kanceláři "Blanka" |
Autor: |
Barancová, Leona
|
Vedoucí: |
Kučera, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat zákazníky, kteří navštěvují blanenskou informační kancelář, popsat typy komunikací, které se v této kanceláři používají a navrhnout možná řešení pro zlepšení. Je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické práci nalezneme obecné poznatky o procesu komunikace, komunikačních stylech a dovednostech. Praktická část nás seznámí se službami informační kanceláře, jednotlivými počty zákazníků, strukturou poskytovaných služeb a komunikací v této firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2435
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4657
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet