Analýza marketingového řízení o. s. Hvězda
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového řízení o. s. Hvězda |
Autor: |
Gargulák, Jan
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení o. s. Hvězda. Teoretická část se vztahuje k historii a způsobu založení občanského sdružení. Dále je zaměřena na marketingové procesní řízení, které pojednává o plánování, realizaci a kontrole uvnitř organizace. Závěrečným bodem teoretické části je způsob získávání finančních prostředků k financování činností nestátních neziskových organizací. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingového řízení ve vybrané organizaci. Na základě současného stavu řízení jsou definovány návrhy na zlepšení marketingového řízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24371
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
30365
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet