Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Autor: Čvandová, Erika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické inovační centrum ve Zlíně. Teoretická část obsahuje poznatky z literatury související s marketingovou strategií a využívání nástrojů marketingu při zavádění nového produktu. Zahrnuta je také kapitola popisující funkci a přínosy vědeckotechnických parků, mezi něž Technologické inovační centrum patří. Praktická část se týká nového produktu, pro který je na základě SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření vypracováno doporučení marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24387
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30356


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čvandová_2013_bp.pdf 1.909Mb PDF Zobrazit/otevřít
čvandová_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čvandová_2013_op.pdf 919.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet