Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o. |
Author: |
Čvandová, Erika
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tématem této bakalářské práce je doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické inovační centrum ve Zlíně. Teoretická část obsahuje poznatky z literatury související s marketingovou strategií a využívání nástrojů marketingu při zavádění nového produktu. Zahrnuta je také kapitola popisující funkci a přínosy vědeckotechnických parků, mezi něž Technologické inovační centrum patří. Praktická část se týká nového produktu, pro který je na základě SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření vypracováno doporučení marketingové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24387
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Grade for thesis and defense:
|
B
30356
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account