Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky
Autor: Karlík, Jan
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je návrh inovace strategie budování značky ETA na českém trhu. Práce analyzuje značku ETA, zejména její brandingovou strategii. V první části, teoretic-ké, jsou nastíněna východiska řešené problematiky. Druhá část, praktická, je zaměřena na analýzu historického a současného vývoje značky. Součástí práce je analýza hodnoty značky pomocí modelu Davida Aaekra, s použitím dotazníku. Poslední část práce navrhuje novou brandingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24433
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24257


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
karlík_2013_bp.pdf 2.542Mb PDF Zobrazit/otevřít
karlík_2013_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
karlík_2013_op.pdf 1.902Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet