Komunikační plán Zámecké čokoládovny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán Zámecké čokoládovny |
Autor: |
Výchopňová, Lenka
|
Vedoucí: |
Šafránková, Eva
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vypracovat vhodný komunikační plán Zámecké čokoládovny pro následující rok a taktéž zhodnotit stávající komunikační plán. Součástí práce je podrobný časový harmonogram na dané období a zhodnocení efektivního využití plánu v praxi. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy související s touto tématikou, jako komunikační plán, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe. V úvodu je popisována charakteristika, historie i současnost zvoleného podniku a jeho nynější marketingový mix. Pokračuje analýzou současných komunikačních aktivit a volně přechází k návrhu budoucího efektivnějšího komunikačního mixu pro následující období. Důraz je kladen na SWOT analýzu a udržení rozpočtu reklamy na přijatelné míře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24483
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32686
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet