Budování značky Zahrada v pohodě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky Zahrada v pohodě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky Zahrada v pohodě
Autor: Zavřelová, Markéta
Vedoucí: Sasínková, Martina
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci budování značky Zahrada v pohodě a na základě vyhodnocení dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro účinné budování značky. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky na základě průzkumu dostupných literárních zdrojů, týkajících se problematiky značky a jejího budování, především prvky, hodnota a význam značky, její měření a budování. Praktická část je zaměřena na představení analyzované značky, která je předmětem následujícího marketingového výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, jehož vyhodnocení je zdrojem informací pro zmíněná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24549
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30583


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zavřelová_2013_bp.pdf 1.706Mb PDF Zobrazit/otevřít
zavřelová_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zavřelová_2013_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet