Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY |
Autor: |
Večeřa, Petr
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí, především pak Facebooku, pro marketingové účely společnosti XY. V teoretické části se zaměřuje na porovnání tradičního marketingu s marketingem internetovým, zmiňuje jeho historii a nové marketingové trendy. V praktické části potom tyto poznatky využívá při analýze využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY. Práce také obsahuje charakteristiku firmy, analýzu její současné situace na webu a sociálních sítích, výsledky dotazníkového šetření a doporučující návrhy na možné zlepšení současné situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24571
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
30581
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet