Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY
Autor: Večeřa, Petr
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí, především pak Facebooku, pro marketingové účely společnosti XY. V teoretické části se zaměřuje na porovnání tradičního marketingu s marketingem internetovým, zmiňuje jeho historii a nové marketingové trendy. V praktické části potom tyto poznatky využívá při analýze využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY. Práce také obsahuje charakteristiku firmy, analýzu její současné situace na webu a sociálních sítích, výsledky dotazníkového šetření a doporučující návrhy na možné zlepšení současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24571
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30581


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
večeřa_2013_bp.pdf 2.651Mb PDF Zobrazit/otevřít
večeřa_2013_vp.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
večeřa_2013_op.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet