Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji. |
Autor: |
Schützová, Irena
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Prodej zaměřený na vztahy tvoří základ prodejních taktik, kterými se předává marketingová strategie orientovaná na vztahy společnosti a zákazníků (CRM). Jedním z nejdůležitějších úkolů každé společnosti, odvozující svůj úspěch od kvality vztahů svých prodejců se zákazníky, je budování a stabilizace prodejních sil a zvyšování jejich profesionality. V rámci tohoto procesu se tak stává řízení a koordinace prodejců strategickou činností, v níž sehrávají klíčovou roli motivace a prodejní trénink jako hlavní determinanty konečného úspěchu a naplnění firemních cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2465
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4969
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet