Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji.
Autor: Schützová, Irena
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Prodej zaměřený na vztahy tvoří základ prodejních taktik, kterými se předává marketingová strategie orientovaná na vztahy společnosti a zákazníků (CRM). Jedním z nejdůležitějších úkolů každé společnosti, odvozující svůj úspěch od kvality vztahů svých prodejců se zákazníky, je budování a stabilizace prodejních sil a zvyšování jejich profesionality. V rámci tohoto procesu se tak stává řízení a koordinace prodejců strategickou činností, v níž sehrávají klíčovou roli motivace a prodejní trénink jako hlavní determinanty konečného úspěchu a naplnění firemních cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2465
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4969


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
schützová_2007_dp.pdfZablokované 1.433Mb PDF
schützová_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
schützová_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet