Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON |
Autor: |
Pezlarová, Monika
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Jan
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON. Cílem práce je vytvořit nové kategorie prodejen A, B, C, D zařazených do letáku PROTON a navrhnout komunikační mix pro tyto skupiny. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky na téma komunikační mix a segmentace trhu. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy a podrobnou analýzu komunikačního mixu letáku PROTON. Závěrem v praktické části je zpracování projektu zaměřeného na kategorizaci prodejen a návrh komunikačního mixu v roce 2007. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2483
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6134
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet