Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON |
Author: |
Pezlarová, Monika
|
Advisor: |
Pospíšil, Jan
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON. Cílem práce je vytvořit nové kategorie prodejen A, B, C, D zařazených do letáku PROTON a navrhnout komunikační mix pro tyto skupiny. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky na téma komunikační mix a segmentace trhu. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy a podrobnou analýzu komunikačního mixu letáku PROTON. Závěrem v praktické části je zpracování projektu zaměřeného na kategorizaci prodejen a návrh komunikačního mixu v roce 2007. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2483
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
6134
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account