Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství |
Autor: |
Čepilová, Markéta
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce bylo zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství, která se zabývá výrobou, prodejem a distribucí lahvových vín. V úvodní části práce, která je nazývána teoretickou částí byly zpracovány literární poznatky z oblasti internetového marketingu, díky němuž může firma zvýšit spokojenost stávajících zákazníků a získat nové zákazníky. V druhé části práce byla provedena SWOT analýza, kvantitativní marketingový průzkum a kvalitativní marketingový průzkum firmy Petr Bíza vinařství. Poslední část diplomové práce byla věnována vypracování samotného projektu zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství. Součástí poslední projek-tové části bylo vypracování časového harmonogramu a plánu nákladů pro zavedení interne-tového marketingu ve firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2560
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
5856
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet