Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. |
Autor: |
Musilová, Magda
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. Cílem této práce je celková analýza internetového marketingu společnosti, včetně zpracování návrhů pro jeho zlepšení. V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, na které navazuje kompletní analýza internetového marketingu dané společnosti. Na základě zjištěného stavu je vypracován projekt navrhující pro společnost Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. efektivní řešení týkající se internetového marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25638
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29698
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet