Projekt zefektivnění internetového marketingu ve společnosti ZELENKA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zefektivnění internetového marketingu ve společnosti ZELENKA |
Autor: |
Porada, Juraj
|
Vedoucí: |
Zelenka, Roman
|
Abstrakt:
|
Cieľom tejto diplomovej práce je zefektívnenie internetového marketingu v spoločnosti ZELENKA. Práca začína teoretickou časťou a to literárnou rešeršou z oblasti internetového marketingu všeobecne, webových stránok a sociálnych sietí. Zameriava sa priamo na nové trendy a technológie v rámci internetového marketingu. Nasleduje analytická časť, ktorá sa venuje predstaveniu spoločnosti ZELENKA a analýza súčasného stavu problematiky internetového marketingu v sledovanej spoločnosti. Na základe predchádzajúcej analytickej časti je vypracovaná projektová časť pozostávajúca z projektu zefektívnenia internetového marketingu v spoločnosti ZELENKA. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25740
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
29937
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet