Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky
Autor: Flax, Jan
Vedoucí: Šnitr, František
Abstrakt: Tato práce mapuje postoje a hodnotovou orientaci pedagogických pracovníků a společnosti k postiženým dětem. Hledá závažné problémy v této oblasti výchovného působení pedagogů. Práce zvýrazňuje, že děti s postižením patří do běžných předškolních a školských zařízení, že jsou to děti velmi vnímavé ke všem sociálním a společenským vlivům. Výhody integrovaného způsobu výchovy a vzdělávání lze spatřovat zejména ve zdravém a přirozeném vývoji osobnosti zdravotně postižených dětí v rodinném prostředí a v prostředí jejich vrstevníků. Jejich pobyt v předškolních a školních zařízeních má význam pro jejich sourozence, kamarády. Umožňuje jim překonávat sociální bariéry a jejich zapojení do výchovného procesu má bezesporu vliv na harmonický vývoj jejich osobnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2606
Datum: 2006-11-24
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 1004214


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
flax_2007_bp.pdfZablokované 542.0Kb PDF

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet