Art&business - nová dimenze spolupráce z pohledu marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Art&business - nová dimenze spolupráce z pohledu marketingu |
Autor: |
Adámková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Dochází k přechodu od průmyslové ekonomiky k ekonomice kreativní. Stěžejním ekonomickým zdrojem se stává myšlenka a lidská inteligence a umělci jsou významným zdrojem kreativity. Studie předkládá možnosti efektivní spolupráce ekonomických subjektů a uměleckého světa, a představuje tak uměleckou kreativitu jako možný ekonomický zdroj. Spojením dobrého obchodu s kvalitním umění bohatne celá společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2626
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4923
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet