Reklamní a její slovní zásoba pro děti předškolního a mladšího školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklamní a její slovní zásoba pro děti předškolního a mladšího školního věku |
Autor: |
Flekal, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Šnitr, František
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a její slovní zásobou pro děti předškolního a mladšího školního věku. Práce je rozdělena na tři části, první se zabývá vysvětlením pojmu reklama, druhá třídí jednotlivé zaznamenané reklamy podle mnoha kritérií a třetí se zabývá slovní zásobou reklamy. Cílem této práce bylo roztřídit jednotlivé reklamy pro děti podle několika kritérií, zjistit, jakým způsobem jsou reklamy dětem podávány a zhodnotit, zda tvůrci reklam volí vhodnou slovní zásobu, tak aby děti byly schopny bez problémů jim předloženou reklamu pochopit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2629
|
Datum:
|
2007-04-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
1006371
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet