Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola |
Autor: |
Bajgarová, Ivana
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emocí v marketingových komunikacích, se zaměřením na použití emocí v reklamním sdělení televizního spotu a využití emocí při budování značky. Pro hledání spojitostí slouží jako příklad česká značka, která pro brand building využívá pozitivních emocí spojených se značkou a produktem Kofola a současně emocionálních televizních spotů. V projektu diplomové práce je navržena nová komunikační kampaň zaměřená na získání většího podílu na trhu pražského regionu. Základní myšlenkou je efektivní využití emocí v komunikační kampaně, která se bude odlišuje od celorepublikové kampaně, a to v rámci image značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2656
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4887
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet