Význam průřezových témat dle (RVP ZV) v současném vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam průřezových témat dle (RVP ZV) v současném vzdělávání |
Autor: |
Staroštíková, Dagmar
|
Vedoucí: |
Tannenbergerová, Monika
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na význam průřezových témat dle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání(dále jen RVP ZV)na základních školách,popis, charakteristiku a možnosti, jak jednotlivá témata zařadit do školního vzdělávacího programu. V teoretické části je podrobně popsán RVP ZV, jeho části,vysvětlení důležitých pojmů, jako jsou např. cíle vzdělávání nebo klíčové kompetence.Je zde definován školní vzdělávací program (dále jen ŠVP), postup jeho tvorby,jeho přednosti a úskalí.Velmi důležitou částí je charakteristika průřezových témat a jejich možnosti začleňování do ŠVP.V praktické části je provedeno dotazníkové šetření mezi pedagogy,které je zaměřeno na zjišťování názorů a postojů k problematice ŠVP a průřezových témat na jejich škole. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/27269
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29038
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet