Projekt marketingového plánu firmy DHL na období 2007

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy DHL na období 2007

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy DHL na období 2007
Autor: Trinh, Dang Hai
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem práce je vytvořit marketingový plán DHL v České republice. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostup-ných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stáva-jící marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzení nákladů, možná rizika spojená s realizací, metodika realizace a kontroly marke-tingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2727
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6557


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trinh_2007_dp.pdfZablokované 721.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
trinh_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
trinh_2007_op.doc 76Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet