Název: | Tomáš Baťa and His Contribution to Advertising Development; Tomáš Baťa a jeho přínos pro rozvoj reklamy |
Autor: | Števůrková, Zuzana |
Abstrakt: |
Práce zaznamenává vývoj a způsoby propagace společnosti Baťa s okrajovým zaměřením na související historické události, které je potřeba brát v potaz, při snaze pochopit smysl vývoje a prezentace společnosti. Zároveň se práce zabývá komparací dobových principů propagace obuvnických výrobků a současných tendencí. The thesis monitors the evolution and methods of promotion of Baťa's company with marginal focus on the historical circumstances which are necessary to take into consideration trying to understand the sense of development as well as the company's present day presentation style. At the same time the thesis deals with the comparison of of the then shoemaking promotion and current tendencies. |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/27347 |
Datum: | 2009 |
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit |
---|---|---|---|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory. |