Vliv interních PR na postoje zaměstnanců vůči firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv interních PR na postoje zaměstnanců vůči firmě |
Autor: |
Vičanová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Vliv interních PR na postoje zaměstnanců vůči firmě se v první části zaobírá definicí Public Relations, tzv. internals a metodikou výzkumu. Druhá část je pak věnována samotnému výzkumu ve třech různých městech a závěrům, které z výzkumu vyplynuly. Poslední část práce předkládá návrhy řešení problému s interní komunikací městskému úřadu, v kterém výzkum dopadl nejhůře. Cílem mé práce bylo prozkoumat a analyzovat interní Public Relations a jejich vliv na mo-tivaci, loajalitu a produktivitu práce zaměstnanců ve státním sektoru, který má řadu speci-fik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2771
|
Datum:
|
2007-05-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4842
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet