1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce |
Autor: |
Nováková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Vaněk, Petr
|
Abstrakt:
|
Ve své práci se zabývám produkčním činnostem v nejmenované produkční agentuře. Tato agentura je na trhu více než dvacet let a má široké portfolio klientů. Agentura je full servi-sová, je zapojena do plánování, vytváření a výroby reklamy. Velkou část práce věnuji roz-dělení produkčních činností v agentuře a uvedu příklady. Dále se budu věnovat přípravou výroby televizního reklamního spotu a vyhodnotím produkční činnosti a navrhnu možnosti na zlepšení fungování agentury. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/27728
|
Datum:
|
2013-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
Studijní obor:
|
Produkce |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
33001
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet