Reklama na hranici etiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama na hranici etiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama na hranici etiky
Autor: Karešová, Eliška
Vedoucí: Eliška, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou neetické reklamy za pomoci aplikace teoretických poznatků z multidimenzionálních sfér práva, morálky a etiky v případové studii reklam úzce hraničících s povolenými limity těchto sfér. V metodologické části je teoreticky charakterizováno působení morálky, etiky a hlavních právních i samoregulativních prvků ve vztahu k reklamě jako komunikačnímu prostředku. Pozitivní i negativní aspekty těchto vlivů jsou následně předvedeny na vybraných proběhlých reklamních kampaních. V praktické části pracuji s vlastními vjemy fenoménů hraničících s etikou; mé osobní myšlenky a pocity jsou znázorněny ve volných plakátech a prostorových objektech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27862
Datum: 2013-11-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav reklamní fotografie a grafiky
Studijní obor: Multimédia a design - Grafický design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 33261


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
karešová_2013_dp.pdf 3.653Mb PDF Zobrazit/otevřít
karešová_2013_vp.doc 89.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
karešová_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet