Možnosti reedukace žáků se specifickými poruchami učení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti reedukace žáků se specifickými poruchami učení |
Autor: |
Pernicová, Jitka
|
Vedoucí: |
Jůzl, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce bylo přispět k objasnění problematiky specifických poruch učení, které by mohlo vést k porozumění a pochopení odlišností dětí, které tímto postižením trpí, seznámit s vhodným přístupem k nim a reedukačními metodami, aby jejich poruchy byly co nejlépe kompenzovány. Teoretická část práce vyhází z odborné literatury a zaměřuje se nejen na vymezení základních pojmů, podporu poskytovanou při vzdělávání dětí se specifickými poruchami učení v současném školském systému, ale především na možnosti reedukace těchto poruch včetně uvedení alternativních způsobů možné podpory a upozorňuje na možné negativní dopady při neposkytnutí speciálně pedagogické podpory v souvislosti s volbou dalšího vzdělávání a uplatnění v budoucím životě. V praktické části bylo použito kvalitativního výzkumu, který se zabývá se konkrétními situacemi dětí s diagnostikovanými specifickými poruchami učení, popisuje jejich obtíže od raného věku, po dnešní dobu, kdy se připravují na své budoucí povolání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/27941
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
33357
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet