Projekt zavádění nové řady biopolévek firmy HOPI POPI, a.s. na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění nové řady biopolévek firmy HOPI POPI, a.s. na českém trhu |
Autor: |
Koumalová, Jitka
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nových biopolévek na trh. Teoretická část popisuje nový produkt, strategie vstupu na trh a biopotraviny. Analytická část je rozdělena na popis vybraných zahraničních trhů s biopotravinami a vlastní výzkum. Na základě poznatků z tohoto výzkumu je vytvořen projekt. Poté, co jsou definovány cílové skupiny, zabývá se marketingovým mixem a následně jednotlivými aktivitami. Všechny aktivity jsou seřazeny do časového rozvrhu. Práce končí nákladovou a rizikovou analýzou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2795
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6000
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet