Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company |
Autor: |
Řehulka, Jakub
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii Internetového marketingu, která má pomoci vybrané společnosti s proniknutím na zvolený zahraniční trh. Navržená strategie se opírá o teoretické a analytické poznatky, které jsou shrnuty v příslušných kapitolách. Všechny vrstvy v rámci externího i interního prostředí firmy na daném trhu byly analyzovány za účelem správného přizpůsobení strategie, která je hlavním výstupem této práce. Projekt navržení efektivní strategie Internetového marketingu pro zahraniční trh je podroben analýze nákladů, času a rizik. Studie je významná zejména svým mezinárodním zaměřením v souvislosti s Internetovým marketingem. Tato oblast se zdá být méně zkoumanou ve srovnání se studiemi zabývajícími se Internetovým marketingem jako takovým. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28169
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
33658
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet