Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros |
Autor: |
Sehnalová Čermáková, Petra
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je budování značky Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros. Hlavním cílem práce je zvýšení povědomí a upevnění pozice značky v cílovém segmentu, ale i mimo něj. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojednávající o značce, jejích prvcích, budování značky, její ekvitě, ocenění, komunikaci se zájmovými skupinami a společenské odpovědnosti firem. V části praktické je představena společnost Mitas, a. s., rozebrán její marketingový a komunikační mix a analyzována konkurence společnosti. Následně jsou shrnuty výsledky kvantitativního výzkumu zabývajícího se ekvitou značky Mitas a výsledky provedených analýz v GE matici, mapě vnímání a SWOT analýze. Poslední kapitola se zabývá projektem, ve kterém jsou uvedeny dva návrhy ke zvýšení povědomí a upevnění pozice značky Mitas. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28170
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
33659
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet