Projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris
Autor: Šmehlíková, Hana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Hlavní cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris. Diplomová práce je složena z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace, její cíle a proces. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Poté následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, PESTE analýzou, Porterovým modelem, analýzou trhu, modelem GE, analýzou značky Lagris a shrnutím pomocí SWOT analýzy. Informace získané v analýzách jsou následně využity pro projekt marketingové komunikace. Celá projektová část je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28177
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33666


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šmehlíková_2014_dp.pdf 3.781Mb PDF Zobrazit/otevřít
šmehlíková_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šmehlíková_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet