Video Game Adaptations of Literary Works
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Video Game Adaptations of Literary Works |
Autor: |
Petrů, Tomáš
|
Vedoucí: |
Trušník, Roman
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zaměřuje na videoherní adaptace literárních děl britských a amerických autorů. Uváděná teorie se věnuje pojmu adaptace, adaptujícímu a cílovému publiku. Byla vybrána díla Srdce Temnoty (Heart of Darkness, 1899) Josepha Conrada, Alenka v říši divů (Alice's Adventures in Wonderland, 1865) Lewise Carrolla a Nemám ústa a musím křičet (I Have No Mouth, and I Must Scream, 1967) Harlana Ellisona a příslušné videoherní adaptace. Literární díla a jejich adaptace jsou zasazena do kontextu a srovnávána z hlediska naratologického a tématického. Práce dochází k závěru, že se adaptacím daří zachovat ceněné aspekty originálů použitím podobného vyprávění a témat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28328
|
Datum:
|
2013-11-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
33916
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet