Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic
Show full item record
No preview available
Title:
|
Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic |
Author: |
Pařízková, Michaela
|
Advisor: |
Nemčoková, Katarína
|
Abstract:
|
Tématem mé bakalářské práce je reklama na volná pracovní místa v České republice po roce 1993. Teoretická část popisuje a vysvětluje fakta a informace potřebná k analýze korpusu headhuntingových reklam. Praktická část vychází z teoretického základu pro analýzu a popis korpusu. Cílem této práce je zjištění, jakých jazykových prostředků headhuntingová reklama využívá a zda se tato reklama mění v rámci času. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28421
|
Date:
|
2013-11-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
D
34040
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account