Projekt strategie vstupu firmy Stadler GmbH na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt strategie vstupu firmy Stadler GmbH na český trh |
Autor: |
Špendlíková, Martina
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vytvořit projekt vedoucí ke vstupu firmy Stadler GmbH na český trh. Teoretická část vysvětluje problematiku vstupu firem na zahraniční trhy, praktická část popisuje situaci na trhu nákladní dopravy, srovnává odvětví dopravy v Rakousku a České republice a marketingovým výzkumem pak analyzuje dopravní podniky v Rakousku. Ze získaných výsledků výzkumu jsou navrženy akční strategie projektu vstupu firmy Stadler GmbH na český trh s následných podrobením nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/286
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3964
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet