Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt |
Autor: |
Sedláčková, Jana
|
Vedoucí: |
Včelařová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá schopností dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt. Cílem je tedy objasnit zda jsou děti schopny pracovat s abstraktními pojmy již v předškolním věku a do jaké míry. V teoretické části se práce zabývá ontogenetickou psychologií, zejména psychologickým vývojem jedince a předními teoriemi vývoje osobnosti, dále vysvětluje stěžejní pojmy a v neposlední řadě se zabývá předškolním věkem dítěte, jeho vymezení, specifiky tohoto věku a vztah dítěte k normám chování. Praktická část práce obsahuje kvantitativní výzkum, jehož cílem je zjistit do jaké míry jsou děti předškolního věku schopny pracovat s abstraktními pojmy vztahujícím se k morálním hodnotám společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28705
|
Datum:
|
2014-01-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
34393
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet