Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje |
Autor: |
Knedlová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci se zaměřím na prezentace a ochutnávky v hypermarketech a supermarketech. Cílem mé práce je zjistit, jak ovlivňují nákupní chování zákazníků, jakým druhům výrobků dávají zákazníci při prezentacích a ochutnávkách přednost. Také bych chtěla zjistit, jak jsou tyto aktivity efektivní z pohledu zadavatele. K zjištění údajů od zákazníků použiji metodu marketingového průzkumu - dotazník. Za účelem získání údajů od zadavatelů oslovím agentury, které se zabývají realizací aktivity podpory prodeje, speciálně ochutnávek a prezentací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2871
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4810
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet