Úloha učitele mateřské školy při tvorbě školního vzdělávacího programu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Úloha učitele mateřské školy při tvorbě školního vzdělávacího programu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Úloha učitele mateřské školy při tvorbě školního vzdělávacího programu
Autor: Perutková, Monika
Vedoucí: Wiegerová, Adriana
Abstrakt: Se zavedením Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání byl mateřským školám udělen nový úkol, jímž je tvorba vlastního školního vzdělávacího programu. Vznikají statistiky o tom, v kterých částech dokumentu bývají nejčastěji chyby a jaké. Je i několik doporučených potupů, jak tento dokument tvořit. Avšak nikde není uvedeno, jakou úlohu v tomto procesu mají učitelé mateřských škol, kteří by se tohoto procesu měli účastnit. Na ni je tedy zaměřena tato práce. Praktická část ji objasňuje na základě analýzy hloubkových interview provedených s pěti učitelkami mateřských škol. Interpretace získaných dat poukazuje na to, že proces tvorby probíhá v každé mateřské škole jinak a že i úloha učitelů v tomto procesu je odlišná. To vybízí k vytvoření návodu, který by tento proces usnadnil. Tento, avšak zatím neověřený návod je uveden na konci práce. Součástí práce jsou i náměty pro další zkoumání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28893
Datum: 2014-01-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 34658


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
perutková_2014_dp.pdf 1.262Mb PDF Zobrazit/otevřít
perutková_2014_vp.doc 21.96Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
perutková_2014_op.doc 19.83Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet