Arteterapie jako prostředek pro všestranný rozvoj dítěte s autismem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Arteterapie jako prostředek pro všestranný rozvoj dítěte s autismem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Arteterapie jako prostředek pro všestranný rozvoj dítěte s autismem
Autor: Svárovská, Petra
Vedoucí: Šalenová, Eva
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce pojednává o tom jaký má arteterapie vliv na všestranný rozvoj dítěte s autismem. Zaměřuje se na arteterapii, její historii, funkce, cíle, metody, techniky, vymezení a arteterapeutický vztah. Popisuje autismus, jeho historii, charakteristiku, příčiny a diagnostiku. Kvalitativní výzkum se opírá o případovou studii. Klade si za cíl, shromáždit co největší množství informací, o přijetí chlapce do zařízení dětského domova a speciální školy, jeho vývoji a současném stavu z dostupných zpráv dokumentů dětského domova a z odborných psychologických, psychiatrických, pedopsychologických vyšetření. Dále pojednává o praktickém využití různých technik arteterapie, o výsledcích působení arteterapie na tohoto autistického chlapce z pohledu jeho asistentů a pedagoga.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28973
Datum: 2014-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 34792


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svárovská_2014_dp.pdf 2.422Mb PDF Zobrazit/otevřít
svárovská_2014_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svárovská_2014_op.doc 15.10Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet