Arteterapie jako prostředek pro všestranný rozvoj dítěte s autismem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Arteterapie jako prostředek pro všestranný rozvoj dítěte s autismem |
Autor: |
Svárovská, Petra
|
Vedoucí: |
Šalenová, Eva
|
Abstrakt:
|
Předkládaná bakalářská práce pojednává o tom jaký má arteterapie vliv na všestranný rozvoj dítěte s autismem. Zaměřuje se na arteterapii, její historii, funkce, cíle, metody, techniky, vymezení a arteterapeutický vztah. Popisuje autismus, jeho historii, charakteristiku, příčiny a diagnostiku. Kvalitativní výzkum se opírá o případovou studii. Klade si za cíl, shromáždit co největší množství informací, o přijetí chlapce do zařízení dětského domova a speciální školy, jeho vývoji a současném stavu z dostupných zpráv dokumentů dětského domova a z odborných psychologických, psychiatrických, pedopsychologických vyšetření. Dále pojednává o praktickém využití různých technik arteterapie, o výsledcích působení arteterapie na tohoto autistického chlapce z pohledu jeho asistentů a pedagoga. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28973
|
Datum:
|
2014-01-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
34792
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet